The Art of Enjoying Life

Enligt Qrius är meningen med livet att njuta av det så mycket man bara kan. Visst är det så att vi har mycket att lära av våra fyrbenta vänner?
 
 
 
Sitter och funderar på om man skulle anmäla till någon utställning, vore ju faktiskt kul att hitta på något, och tävling är vi inte riktigt redo för än... Har suttit och tittat på bilder av Qrius släktingar som hans uppfödare lagt ut, oj så många vackra hundar, och vilka framgångar dom har haft. Lillen har en hel del att leva upp till! :-)
 
Men lite lat blir man ju av att bara njuta av hundlivet i vardagen - det är så enkelt, trevligt och framför allt kravlöst. Där slipper man folk som snackar skit eller saboterar för en (ja, det har jag tyvärr upplevt på utställning!), där kan man bara umgås med sin hund och känna sig nöjd. Och jag har ju förmånen att se min vackra pojke varje dag, njuter av att vila ögonen på honom när han står, när han rör sig, när han sover... Även om han är ett litet troll ♥ 
 
 
Vackraste i augusti 2012, tänk vad tiden går, om en månad fyller han 2 år!
 
 
Nå, vi får se om det blir några anmälningar för oss i år. På fredag tänkte jag i alla fall åka till Bodens BK och kolla på utställningen där, kul att träffa folk och titta på hundar även om man inte ställer själv. För övrigt är det ett strålande tillfälle att störningsträna liten, perfekt att kunna förena nytta med nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0