Junior!

Här kommer en väldigt kort uppdatering av bloggen, då jag egentligen borde tentaplugga nu...


Måste ju berätta att liten fyllde 9 månader igår och därmed är Junior!! Kan inte förstå att tiden ska gå så fort... Nu är han gammal nog att ställas officielt, vi får se när debuten blir, ska ta mig en titt på domarlistor och min ekonomi och därefter planera sommaren... 
I helgen var vi till Kalix på en inoff, Q tyckte det var jätteroligt med alla människor och hundar. Han skötte sig toppenbra, glad och nyfiken när vi gjorde saker, lugn som en filbunke när vi satt och väntade. Detta trots att det var väldigt mycket folk och hundar i KLKKs trånga källarlokal!
Q fick följande kritik av domaren:

" Hane, snart 9 månader. Maskulin med fina proportioner. Välplacerade öron, fina ögon, bra bett. Tillräckliga vinklar fram och bak, bra rygg. Ngt sluttande kors, bär sin svans ngt högt i rörelse. Rör sig väl från sidan. Passande benstomme, bra päls. Trevligt temperament! "




Jag är så stolt över min lilla kille ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0