Påskhelgen

Denna påskhelg har inneburit en hel del lek med kompisar för Qrius. Det började med skärtorsdagen då min syster med familj var här. Qrius skötte sig toppenfint och hade det mysigt tillsammans med min systerdotter Livia, världens bästa lilla människa om man frågar honom.



Livia visar en intresserad Q hur man får leksaken att låta


Långfredagen spenderades i stugan, vi njöt av det underbara vädret. Började tidigt på morgonen med varm choklad och mackor tillsammans med Qs husse Janne. Sen kom min syster med familj ut och det blev favorit i repris från gårdagen, dvs Qrius och Livia hade en mysig eftermiddag ihop.




Påskafton spenderades även den i stugan, men tillsammans med min andra syster och hennes finska lapphund Java. Det blev en hel del bus, men även lite lydnadsträning, jätteroligt!



Dom sprang fram och tillbaka...



...fram...



...och tillbaka...!



Trötta och törstiga "kusiner"



Resten av påskhelgen har jag och Q tagit det lite lugnare, men sköna långpromenader och lite lydnadsträning. Imorgon ska vi fara ut till stugan och slå igång värmen där, så att man kan börja sova över där istället för att bara göra dagsutflykter. Mysigt!


Min älskade pälskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0