Valpar

Just nu finns det farligt söta valpar hos kennel Eurotop i Gällivare. Mamma till valparna är underbara Evita (SE UCH KORAD LP1 Eurotop Evita) och pappa är Preston (SE UCH TJH(FM) Sønderby's Kind of Magic). En mycket spännande kombination!

Efter jul planerar jag att fara dit och kolla på dom små, och då är det nog bäst om Gunnel räknar dom både en och två gånger när jag har packat mina väskor. För tänk så lätt det är att en liten ulltuss råkar följa med hem... Dessa två bilder har jag "knyckt" från Gunnel, fler finns på hennes hemsida och blogg.






En flicka (till vänster) och två pojkar (båda med söt bläs)




Kunde inte låta bli att titta på lite bilder från när Qrius var liten, närmare bestämt 5 veckor gammal, då vi var ner och hälsade på i Arbrå.



Var en livsnjutare redan då



Här ser ni varför han heter Qrius, som kommer från engelskans ord för nyfiken (curious)!



PytteQ visar upp sina vinklar



Fann sig väl tillrätta i sin framtida mattes famn



Kärlek vid första ögonkastet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0