6 månader, stadsbor och juletider


Qrius 6 månader, 13 december


Tänk att tiden ska gå så fort! Det känns så nyss som vi sa hejdå till Anja och tog med oss Qrius och Aquiles på den rätt långa resan norrut. Då var dom små ulliga knyten, vägde väl ungefär (knappt?) 5kg. Det känns som igår när jag tänker efter, men när jag nu lyfter upp Q känner jag att tiden har gått... Tänk att dom redan är ett halvår!


Sista veckorna har varit minst sagt hektiska, först och främst eftersom att jag och Qrius har flyttat hem till mina föräldrar i väntan på en egen lägenhet. Sen har det varit otroligt mycket i skolan (nu är det "bara" tentaplugg kvar).

Sedan månadsskiftet är alltså jag och Qrius "stadsbor" - jättespännande tycker liten, helt okej tycker jag. Tänkte försöka få med mig kameran ut på någon promenad i helgen och fånga vårt spännande närområde på bild.

Utöver flytten har vi hunnit med lite julmys, även om jag inte kan förstå att det bara är en vecka kvar till jul... På tal om jul; granen som står säkert skyddad bakom kompostgaller är också något jag tänkt fota (kompostgallrena är där pga att det bor två katter och en galen valp här).



Qrius hjälper till att julpynta, efter bästa förmåga...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Han har blivit så sjukt stor sedan jag såg honom sist på NVH!! I helg hinns det nog ej med besök, har gäster till söndag hemma. Kanske är till Luleå som snabbast och hälsar på släkt men förbi er hinner jag ej... Men vi får höras!! Ps. Kolla på bilder på Texas som valp, jag tycker det är lite lika i huvudet, eller har jag fel?

2011-12-17 @ 00:55:25
URL: http://collieforever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0